torsdag den 24. december 2015

24. december i Nisserne i Nissebo - GLÆDELIG JUL

SÅ nåede vi til den sidste side i mit læs-let/læs-selv decemberhistorie. August har været super sej til a læse i hæftet, og det har virkelig været en fornøjelse for mig, at se hans udvikling, at se hans ordkenskab er blevet forøget efterhånden som vi kom igennem siderne og ligeledes hans ordforråd. Herligt - hele arbejdet værd :)


Håber I har nydt læsningen også ;-) 

Her er kapitel 24!

 

 Respekter venligst copyright - den må ikke printes og bruges andre steder end privat! Skulle I have lyst at bruge den i ex. en klasse, henvend jer da til mig!

OBS! Hæftet er først fotograferet efter August havde set det igennem, hvorfor siderne ikke er helt fine og glatte længere ;-) Men pyt!

God fornøjelse!

Smil fra Mia

2 kommentarer:

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...