tirsdag den 9. november 2010

Farvel mor

August og jeg sad i går aftes på sengekanten og spiste abemad. Ja abemad det får August hver aften før han skal sove, det er bare en skål bestående af forskellig frugt, imens han efter badet får nattøj på og vi ser ramasjang. Det er bare en hyggestund der vil noget.

Nå men der sad vi så, da han pludselig går ned og løber ind på hans værelse. Kommer tilbage med en lille kuffert og stikker hovedet ind til mig og sådan var dialogen derfra:

August: Farvel mor - August pakket tasken nu.
Mig: Jamen hvor skl du hen skat?
August: Mor ha' nysser
Mig: Tak skat - go' tur.
August: Sofie, William, Emily med på tur (børnene i vuggestuen).
Mig: Det lyder hyggeligt ven.
August: August alene på tur nu. Ses mor.
Mig: Kan du have en god tur skat?
August: Jeps! (det siger han hele tiden for tiden - lyder så sødt altså)

August: Nu er jeg hjemme mor. Har været på tur med klapvogn.
Mig: Velkommen hjem min snut.

Lidt rystede billeder - taget i en fart før han "rejste"
 Det var simpelthen noget af det sødeste jeg længe har oplevet. Det at han bare uden videre pakkede 3 togbaner og en farve og så sagde han ellers farvel. Var bare så sjovt og skønt at opleve :-)

Og forresten så er det jo alt man behøver - 3 togbaner og en farve :-)

5 kommentarer:

  1. Så skjønt.
    Nydelig gutt også.
    Kommer nok mange morsomme samtaler etterhvert:)

    SvarSlet
  2. Det er da klart, med 3 togskinner og en farve kan man klare hele verden...
    Han er skøn ;)

    SvarSlet
  3. Ih, han er da en sød lille en:)
    Og dejlig hvordan børn sådan kan overraske en på en god måde:)

    SvarSlet
  4. Hvor er det sødt! Sikke en skøn lille, dialog. Godt at skrive de der små gode oplevelser ned. Man glemmer dem så hurtigt!

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...