søndag den 5. juni 2011

Sommerhaven

De sidste 4 dage har vi ikke kun gjort Augusts værelse fint, vi har også fået lavet lidt hygge i haven.

Vi har købt et helt almindeligt gyngestativ med rutchebane - et kæmpe hit blandt August. Sansegyngen med tilhørende telt fra stuen skal lige derud og hænge. Jeg har også en helt særlig idé, som skal laves for at gøre det lidt sjovere. Når tiden er til det altså ;-) Her på billedet kan I se at vi ikke kommer til at kede os her i huset ;-)



Vi har også fået malet legehuset (for et par uger siden), fået hygget med blomster og sån har August fået hans legekøkken derud - et kæmpe hit også. Døren skal lige repareres, det når vi nok ;-)




August har også nydt den første tur i "badebassinnet" - uhm der er bare ikke noget som et sommerbarn!


I øvrigt skal jeg også have vist jer billeder af vores køkkenhave, som vi anlagde i foråret - den er bare så skøn!

Det har været den skønneste miniferie i det fine vejr. I dag cyklede min seje mand Rands Fjord rundt - 80 km på 2½ time - er han ikke bare sej? Sluttede af med vandpistolkamp og grill i mine forældres have. Vi er solbrændte og glade! 

1 kommentar:

  1. Hej Mia.

    Jeg har masser af tapetet du efterlyste i min blogbiks, hvis du stadig er interesseret :)

    Kh. Katrine

    http://blomstertankerogoreringe.blogspot.com/p/blogbiks.html

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...