torsdag den 24. oktober 2013

Super smart køkkenassistent

Jeg er desværre ikke indrettet sådan, at jeg er den fødte kok. Jeg har aldrig haft den store interesse, og slet ikke i hverdagsmad. Det har nok hængt sammen med kræsenhed og manglende viden om ingredienser. Med alderen er jeg dog blevet noget bedre både til at lave og spise mad, ligesom jeg også har fået mere mod på at kaste mig ud i noget nyt, ikke kun når der er gæster, men også i hverdagen. Jeg kan faktisk godt lide det, og bliver mere og mere modig :)

Men nu har jeg opdaget en god køkkenassistent, som jeg allerede kan mærke bliver en god ven i køkkenet. føtex har nemlig lavet en rigtig god app under navnet "føtex madunivers".


App'en fåes ganske gratis i AppStore. Der er flere smarte ting ved denne app, bl.a.

·      kan man indtaste sine egne yndlingsopskrifter i sin helt egen digitale kogebog 
·      hente velsmagende opskrifter fra mad-sites, som føtex samarbejder med
·      få inspiration til prisbillige opskrifter i ”Mæt for en mønt"

Derudover så er det netop en helt særlig feature, der er lige noget for mig, nemlig den digitale madlavningsassistent, som hele tiden ved, hvor jeg er i opskriften – og hvad jeg skal huske om lidt, se det er smart!


Jeg synes det er en rigtig smart app, som også giver masser af gode råd, tips og tricks, og jeg vil mene, at den er god til de fleste, også langt bedre kokke end mig. Tjek den ud!


Smil fra en kok på vej, Mia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...