onsdag den 10. december 2014

Lego i julegave

Det er ingen hemmelighed at vi er store Legofans herhjemme! August har jo nok det der kan kaldes det fedeste Legoværelse i Danmark, og vi stornyder alle tre værelset. Lego er for mig og for os lig med kvalitet, og derfor har vi heller aldrig haft noget imod at bruge penge på at købe det. Vi er selvfølgelig heldige, at min bror er ingeniør på Lego og vi får derfor af og til lækre sager til få penge.


Noget jeg også virkelig synes er kvalitet er Legos tøjkollektion Lego Wear. August går nærmest kun i Lego bluser og har derfor et skab proppet med netop disse i alverdens designs og farver! De kan vaskes og bruges i et væk og alligevel er de præcis samme form og farve, det er bare lækkert, synes jeg. Han bruger også Lego Wear undertøj, strømper, nattøj og bukser, dog ikke udelukkende, som med bluserne. 

August i en af de lækre bluser til skolestarten

I julegave får han i år både legetøj fra Lego, men også lækre bluser, strømper, nattøj og undertøj. Det er noget, der holder længe ind i det nye år, så for os er det et sikkert julehavehit. Du kan se tøjet fra Lego her. 

Giver du også klassiske julegaver?

Smil fra Mia


1 kommentar:

  1. Det er altså også fedt med lego - det værelse er jo en genistreg.

    - Anne

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...