mandag den 9. maj 2016

Vibes fødselsdag - alt det dekorative

Søndag fyldte vores lille prinsesse 1 år. Det har jeg en hel masse dejlige tanker omkring, men dem får I i mit næste indlæg! Det her handler nemlig om bordet, om haven og om alt det dekorative.


Temaet for festen var Klokkeblomst. Indbydelserne så således ud:


Skabelonen kan købes HER



Det var vældig meget lyserødt - efter syv års drengefødselsdage, så var det faktisk helt hyggeligt, med alt det lyserøde!

 
 
Jeg havde købt forskellige vintage og retro klokkeblomster og en enkelt Peter Pan. De pyntede ovenpå rystekugler, jeg også havde lavet. Rystekuglerne var en idé jeg fik efter jeg havde lavet indbydelserne. Syntes det var sjovt, at "levendegøre" indbydelse.
 


Tre af rystekuglerne havde en lille skrøbelig klokkeblomst indespærret, præcis som indbydelserne.


Denne fine klokkeblomst købte vi i Disneyland i efteråret.

 


Servicen var indkøbt i Søstrene Grene, jeg synes bare det var helt perfekt; Sweet Memoryes!


Nogle krus havde sommerfugle på.


Ved hver tallerken lå der "et lille glas" med en kyskage i. Glasset gik igen fra indbydelsen. Alle de farverige prikker havde August lavet.


Der var lækkerier på skænken.

 
Hver mor, fik i anledningen af mors dag en lille æske med chokolade i.
 

Udenfor var der også pyntet op, og da vejret jo viste 22,5 grad, skyfri blå himmel og vind fra øst, ja så var det en stor fornøjelse at være i haven!



Der blev leget med vand, spillet fodbold, spist kage og slikket sol i vores dejlige have!

 
Kig med i næste indlæg, der er der skønne billeder af fødselaren på programmet :))

Smil fra Mia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...