søndag den 27. november 2016

Årets julekjole

Da jeg gik på seminariet, havde jeg håndarbejde på 3. og 4. år. Storelskede det fag og de piger, der var på det hold! En af de piger, som jeg havde fornøjelsen af at arbejde smamen med var Rikke. Efter vi blev færdiguddannede flyttede Rikke til Barcelona, hvor hendes mand de sidste 10 år har været proffessionel håndboldspiller. De har fået to skønne piger, og nu har Rikke så startet sit eget børnetøjsfirma sammen med designeren Sanne Moth; Come Noon.



Jeg er virkelig vild med den første kollektion, og jeg måtte bare eje denne smukke kjole til Vibe. Jeg har tilføjet en hæklet krave, den passer så fint til, synes jeg. 


Come Noon er kendetegnet ved at være smækfyldt med lækre detaljer, det er 100% økotex, al bomuld er 100% GOTH/økologisk og så er tøjet virkelig lækkert i kvaliteten. Det er tøj børnene kan bevæge sig i, og alligevel se super skønne ud i.


Vil virkelig anbefale jer at kigge forbi deres shop !
 
Smil fra Mia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...