tirsdag den 28. februar 2017

Lego leg/opgave

Jeg underviser udfra arbejdsmetoden "ugeskemarevolutionen", og dertil har jeg lavet et hav af spændende værksteder! Jeg lagde et med lego op på instagram, og det væltede ind med pb og kommentarer om, om jeg ville dele det.

Her får I billeder, så kan I selv kopiere ind i word og printe. Og selv lave nye versioner.

Opgaven lyder blot på, at man skal bygge efter tegningerne. Jeg har lagt klodser samt laminerede billeder i en pose, jeg har syet ud af et gammelt duplobetræk.

Jeg lavede et sæt til August for nogle år siden til en ferie - det var super pose at have med i bilen/flyet.

Pøj pøj med jeres lego-leg.



Her er nogle mønstre - man kan nemt lave andre og sværere versioner jo.




Smil fra Mia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...