søndag den 15. maj 2016

Fødselsdag - ALTdet søde (inkl. en sponsorgave)

Til Vibes fødselsdag var der, som det naturligvis hører sig til, også flere søde sager.

Vibe fik sin egen lille frugtlagkage, det var bare lækkert, syntes hun!




Til den rigtig søde tand var der også candyfloss! Vi har nemlig været så heldige, at BilaBlau har givet os den super fine maskine! BilaBlau er et ungt team, som har et virkelig bredt udvalg af produkter, til fordelagtige priser. Hos dem kan man blive medlem af deres fordelsklub, og dermed få virkelig store rabatter. De første to uger er det gratis - så tjek det ud!


Den virkelig fine retroinspirerede candyflossmaskine matcher vores popcornmaskine, og sammen er der virkelig lagt op til fest! Den er super nem at betjene og efterfølgende rengøre.


Vejret var helt i top - 22,5 grader, så vi rykkede fødselsdagen udendørs, og der blev lavet masser af lækre minicandyfloss til gæsterne. August var helt vild med det.

Alt man skal bruge er helt almindelig dansk sukker. En skefuld i maskinen, og kort tid efter kan man begynde at forme sine candyfloss. Simpelthen genialt og super hyggeligt! Den bliver helt sikkert brugt til alle fester fremover :)


Hvis ikke det er sommer i Danmark når det er bedst, så ved jeg ikke hvad der er!



I år havde jeg bestilt kagen hos en tidligere skoleveninde, vi havde lavet en byttehandel, så jeg lavede en barselsgave til hendes veninde og hun lavede en kage til Vibe. Temaet til fødselsdagen var jo klokkeblomst/feer, og kagen var da fuldstændig fantastisk.



Indeni var der vaniliebunde samt hindbær- og chokolademousse.


 Den stolte moder :)


Det var alt det søde :)
I sidste indlæg venter fødselaren selv :)

Smil fra Mia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...