torsdag den 22. oktober 2020

Nisserne i Nissebo - kan købes som pdf

 Nisserne i Nissebo er et hæfte med 24 små afsnit. 


Hæftet er håndtegnet af mig og fortællingen min egen ligeså. 

Hæftet henvender sig hovedsageligt til 0.-1. klasse, men kan også bruges af de største børnehavebørn eller eksempelvis som skuespil i 2. klasse.

Jeg bruger hæftet på lidt forskellig vis alt efter hvilken årgang, jeg bruger det på. Det kan bl.a. være:

- Oplæsning på klassen og efterfølgende makkerlæsning
- Læsning derhjemme - gerne med forældre
- Farvelægning af siderne imens vi hygger med kalenderlys hver dag i klassen
- Eleverne prikker vokaler og deler ord
- Diktater ud fra ord på siderne
- Vi laver et skuespil ud fra hele hæftet


Hvis du ønsker at købe hæftet, kan det gøres ved at sende mig en mail på mia.soerensen@hotmail.com med din mailadresse. Derefter overføres der 50 kr. til mobilpay 28293240. Jeg vil så sende dig filen til eget brug, dvs du må bruge filen alt det du vil i din klasse/børnehave/derhjemme/el lign. Men du må ikke sende filen videre til andre. 


Julesmil fra Mia 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...