mandag den 23. august 2010

Shop til you drop

I dag har jeg været inde og shoppe til skønne August. Han var nærmest vokset ud af alt sit tøj weekenden over!! Hm. Men jeg fik købt en helt ny gardarobe til ham og har stadig en del syprojekter klar til når ryggen vil igen.


Købte også et massagesæde, så jeg kan komme alle dårligdommene til livs.

Og nå ja så smækkede jeg min ene finger i bildøren i dag, så nu gør den alvorligt ondt. Spørgsmålet er om jeg burde få afsat finger, tå og lænd??

Hehe... Jeg er har smil på læben på trods :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...