fredag den 6. august 2010

Wellnessdag

For 4 år siden da vi flyttede i vores fine nye hus, ville vi gerne sige TAK til alle dem der havde hjulpet os med byggeriet. Og da det jo havde været lidt af et knoklearbejde, så syntes vi at en WELLNESS dag måtte være den rigtige måde at sige TAK på :)

Med indbydelsen fik alle inviterede nedenstående kuponer udleveret. Der var en til massage (vi havde hyret en proffessionel massør), en wellnesspose (gavepose), en til et fodbad med rosenblade og endelig en til en overvældende frugtbuffet.

Gaveposerne indeholdt en vandflaske med nedenstående omslag, et stykke frugt, en lækker creme og bladet SKØN fra Matas. Poserne havde jeg selv syet i en cremehvid bomuld og i løbegangen var der et skønt sart turkisfarvet silkebånd.


Det var den skønneste dag i wellness'ens tegn!
I morgen kommer der en DIY til vandflaskerne, som jeg efterhånden har lavet til mange fester/arrangementer. Det er jo super nemt, men nøjj hvor er det bare ALTID et kæmpe hit!! De sidste jeg har lavet, var til dem der deltog i blogpicnic fornylig.

Smil fra Mia
SOM HAR HOLD I LÆNDEN - AV FOR FAN...!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...