søndag den 14. august 2011

Efterlysning - chiffontørklæder til leg

Hehe - der er gået planlægning i den ! Kender I det? ;-)

Nu søger jeg så 3-4 chiffontørklæder til at lege med - igen er det fragten der slår det gode kup itu. Størrelsen og farverne er ligegyldige. Men de må gerne være forholdsvis pæne, ikke med huller el. pletter.


Jeg hører også meget gerne fra dig, hvis du ved hvor jeg kan få fat i stoffet, så syer jeg dem nemlig bare selv. Umiddelbart kan jeg ikke se stoffet i Stof og Stil el. Stof2000. Det må være crepe chiffon el. polyamid nylon.

4 kommentarer:

  1. Nu ved jeg ikke hvilken str. du skal bruge, og hvor billigt det skal være, men hvad med disse: http://www.ebay.co.uk/itm/New-Large-Coloured-Chiffon-Feel-Fashion-Neck-Head-Scarf-/260667206275?pt=Women_s_Accessories_UK&var=&hash=item82636a7114

    Der er masser af farvemuligheder, og billig porto til DK. :-)

    Kh. Tine

    SvarSlet
  2. Jeg vil tro du kan finde det på filtehuset.dk.... En lækker butik, som ligger i Thorsager, så hvis man er på de kanter, kan man jo tilmed spare portoen

    SvarSlet
  3. Nogen bestemt farve du søger...

    SvarSlet
  4. hehe - har vist ikke skrevet det sådan som jeg mener det :)

    Jeg søger ikke fine chiffontørklæder, men tørklæder til at lege med - i ved til motoriktræning :)

    Jeg er interesseret i allemulige farver og størrelser.

    Smil fra Mia

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...