torsdag den 22. december 2011

Klovneri og julegaver

I går fik jeg sendt de sidste gevinster afsted til de super heldige Klovne-vindere! Denne retropose indeholder ranglerør, ærtepose og trylletørklæde fra http://www.uniqrea.dk/ (min netshop).


 I går havde August sidste dag i børnehaven inden juleferien. Derfor skulle hans 4 skønne pædagoger forkæles med kræmmerhuse med hjemmelavede julegodter og en enkelt fødselsdagsgave til en særlig pædagog, som er der for August.


Derudover har jeg været til julefrokost på mit arbejde både i fredags og i tirsdags. I går begyndte min juleferie, og jeg fik købt de sidste julegaver. I dag har vi fejret min svogers 23 års fødselsdag, og samtidig budt ham velkommen hjem efter et halvt års boskab i Hong Kong. Skønt. Nu sænker julefreden sig lige så stille over det lille hjem - der er ikke noget bedre!

Fstlige moi ;-)


4 kommentarer:

  1. Kære Mia

    Hvor lyder det godt, at du er ved at være klar til jul. Jeg tror faktisk også, at jeg er ved at være der, men må hellere lige gøre en sidste status i aften, så jeg er sikker på, ikke at have glemt noget.

    Du og din familie ønskes en rigtig god jul!

    Kh. Mette

    SvarSlet
  2. Sikke nogle heldige pædagoger... Fede briller du har, iøvrigt...

    SvarSlet
  3. Gædelig jul og godt nytår :-) Håber du modtog tapetet.

    Vh Julie

    SvarSlet
  4. Hej Mia

    Jeg har modtaget pakken idag;) mange tak..

    Rigtig glædelig jul til dig og din familie..
    Hilsen
    sussie

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...