fredag den 27. april 2012

✮ Min stjerne ✮

I går blev August rigtig forkælet. Mormor havde købt super fede Hummel sko, skønne Bundgaard gummistøvler samt sjov Mickey Mouse t-shirt til ham. Farmand havde ham med til frisøren, så det var en fræk og super dejlig forårsdreng, der i morges skulle i børnehave.


Han er altså super lækker, hvis du spørger mig ;-) Og så var i han i super humør! "Mor, tag lige et billede af mig når jeg ser sjov ud", "Mor tag lige et billede, hvor jeg smiler" - ja sådan fortsatte han - så her får I lige lidt af det der fik smilet frem hos mig her til morgen!


Herhjemme går det ligesåstille fremad. Jeg begynder at hele både udvendig og indvendig. Jeg er dog stadig træt som et alderdomshjem, men jeg kan mærke at det går den rigtige vej!


Kan I have en skøn weekend derude.



4 kommentarer:

  1. Sikke en skøn dreng. Man bliver helt glad af det smil. God bedring og god weekend
    Hilsen Merete

    SvarSlet
  2. Skøn knægt :0)
    Godt at høre du har det lidt bedre..
    Ha' en dejlig weekend

    SvarSlet
  3. Hi hi skøn knægt, hvor er han sød. Kan godt forstå mor syntes at han er dejlig.

    Ha´ en rigtig god søndag.

    Hilsen Lise Lotte

    SvarSlet
  4. De er virkelig fine og sikke nogle dejlige billeder af din dreng. Jeg har først fået læst hele din beretning nu, og må indrømme at jeg måtte kigge væk fra skærmen et par gange, for det er hårdt at læse så meget du/I har måtte være igennem. Håber virkelig at du snart kommer på højkant igen! Jeg sender dig i hvert fald de varmeste tanker.
    Kærligst Barbara

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...