søndag den 1. april 2012

Påskepakkepost

Så er der pakket påskeæg i store mængder ! I morgen ryger de med posten, så burde de være fremme inden påskedagene!

I dag har vi været til en skøn påskefrokostdag hos mine svigerforældre. Den stod på brunch, påskeæg blev fundet, legepladsbesøg, tre børn i badekar og guitarspil i stuen. Så hyggeligt. August fik ikke sovet til middag, så han sov her halv syv.

I morgen skal August og jeg med mine forældre til Roskilde og besøge vores gamle moster på 94.

Ha' en skøn aften derude.


3 kommentarer:

  1. Lyder som en ret dejlig dag! Glæder mig til at modtage påskeæggene.. så skal der arrangeres æggejagt i haven!

    SvarSlet
  2. Jeg ser frem til at modage en pakke fra dig :)
    God påske og tak for handlen

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...