lørdag den 17. november 2012

Klassiker i hvid!

Jeg har efterhånden ønskes mig Kubus stagen i mange år. Enkeltheden er så tiltrækkende synes jeg. Har ønsket mig den i sort, men nu er den blevet min i den fine nye Vinterhvide. Uf den er ualmindelig skøn, og jeg glæder mig så meget til at nyde den dekoreret i julemåneden.

By Lassen som er firmaet bag designklassikeren har ikke kun udvidet med den vinterhvide kubusstage men også med en skøn skål kaldet Bowl. Så fin altså. Stagen kan bl.a. købes lige HER. Følg nyheder fra By Lassen på deres facebookside.

Smil fra Mia



4 kommentarer:

  1. Jamen altså- du var også en af de heldige modtagere- kan se at flere streger den af listen:-) Jeg har den selv i sort, og er superglad for den. Designet holder fordi det er så klassisk og enkelt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Fie
      Ja jeg føler mig også heldig :)

      Slet
  2. Jeg er også så glad for min stage! Glæder mig over den hver aften, jeg tænder den! Min er købt hos hoghshoppen.dk

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...