søndag den 2. december 2012

Boblende julegave

Dem der har fulgt med her på bloggen længe, ved at en af mine ynglingsnetshops er legeskab.dk. Jeg er en sucker for alt hvad der har med motorik, sanser og leg at gøre, og derfor er netop legeskab en af favoritsiderne. Jeg går ofte ind på hjemmesiden blot for at blive inspireret, ligesom jeg gennem de lækre nyhedsbreve også får god og lærerig inspiration. Via legeskabs facebookside får jeg input i dagligdagen.

Legeskab har ladet mig teste bObles nye rullebræt på August. Først og fremmest synes jeg, der er super smart lavet, at der er "hemmelige" hjul under brættet, og jeg skal love for, at August også synes det er sejt. Derudover synes jeg, det er fedt, at rullebrættet kan kombineres med andre bObles figurer, da det også giver de andre figurer en helt anden dimension og nye legemuligheder; lige noget der kan kickstarte fantasien. Endelig synes jeg det er rart, at det ikke fylder så meget på et i forvejen fyldt børneværelse.

Jeg er, som I nok kan høre, meget begejstret og vil virkelig anbefale rullebrættet til jer andre. Jeg er af den mening, at gaver der gavner fantasien, kroppen og sanserne aldrig kan være en dårlig gave... Og så til 399,00 kr. Jeg er i ikke i tvivl, det må være årets julegave.


Smil fra Mia

1 kommentar:

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...