tirsdag den 11. december 2012

Vores julehjem

Hos os blev der pyntet op sidste dag i november, og jeg fotograferede straks julehjemmet, men... I får altså først billederne nu.

Kähler stagerne, som jeg købte for et par år siden, har fået selskab af to hvide træer fra Søstrene Grene samt et ældre juletræ og lidt lærkegrene.


Lidt stemningsbilleder uden blitz. Tavlen i køkkenet er ret hyggelig. Kalenderlyset er tændt, ny dug på bordet, julestemning i min fine reol i stuen, juletræ fra skoven, mine fine trommer, vintage og nyere glaspynt på lærkegrene i Royal Copenhagen kande. August drejer på det søde juletræ, der spiller musik. Ved siden af står stakken af juleplatter, som vi bruger i hele decembermåned til julegodter, desserter og lign.


Julebilleder med blitz.

Den fine hest i krukke med sjovt låg. På låget sættes et juletræslys. Rigtig hyggelig! Småfolk plakaten vandt jeg jo på facebook, den er så fin. Den store Nøddeknækker er fremme hele året, men den lille røde er kun fremme til jul. Hyggelige bøger og vintagenisser samt et lille vintagetog er at finde på hylderne ved mit store hjerte.


Årets juledekorationer. En mere blev lavet, men står hos min mor.


3 kommentarer:

  1. Åh, det ser hyggeligt ud! Glæder mig til, at mine drenge bliver store nok til, at der ikke bliver pillet i pynten længere! :-)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...