onsdag den 18. november 2015

Fuld fart på flyverdragten (sponsoreret indlæg)

Kvickly har været så søde at sponsorere en fin Friends-flyverdragt til August. Flyverdragten har vundet ”bedst i test” i Forbrugerrådets blad, TÆNK, i flere omgange.

 
I dag prøvede vi flyverdragten af ude i haven. August gav den gas med både løb, rutche, gynge, leg på klatrestativet og trillen på græsset. Han syntes selv, at den var dejlig varm at have på og ikke stramte, men heller ikke var for stor.
 

Jeg synes, at netop pasformen er god. Den har god plads til bevægelse og leg, men er omvendt ikke bare en stor "kasse". Den er lettere faconsyet, hvilket giver den et smart udtryk, også selvom den flyverdragt August valgte, er helt sort. Derudover prøvede vi at lyse på den i mørket i aftes, og reflekserne virker super godt, som August sagde :)

 
Jeg kan desuden vældig godt lide, at der er snefang i benene, så dur den nemlig også til skiferien, ligesom det er rart at hatten kan tages af, da August ofte får det varmt om ørerne :)



Når August leger, går det stærkt, og ofte foregår det på voldene eller i sandkassen på skolen, så keg er fan af, at flyverdragten kan vaskes ved 40 grader og endda tørretumbles ved lav varme.

Klik ind på hjemmesiden og læs alle detaljerne om flyverdragten lige HER,
og tjek deres facebook lige HER.
 
Smil fra Mia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...