torsdag den 5. november 2015

Uhyggelig Halloween

Herhjemme elsker vi altså Halloween. Især August er kæmpe fan!

I løbet af oktober måned, har vi uhygget en hel masse. Det kunne være eftermiddagssnacken, der fik et twist af halloween, eller græntsagerne der var på halloweenspyd i madpakken.


Denne DIY lavede jeg som bordpynt til Halloweenfesten i August klasse sidste år.


På selve dagen, skulle vi naturligvis holde HalloweenUhygge, så vi inviterede gode venner til aftensmad og TRick or Treat.

Vi dækkede et uhyggeligt bord!





August var klædt ud som skelet, Vibe var edderkoppepige og jeg var heks :-)




Udenfor var der også uhygget!

Græskarhoved, som August og jeg havde lavet, i år havde August givet den gas med boremaskinen, så der også var mange fine huller i, gav et flot lys!



I træet hang den hvide dame og blæste! Pænt creepy, da det blev mørkt !


Vi havde også hejst skeletflaget ;-)


Aftenens menu bestod af hjemmelavede burgere, men dagen før fik vi Halloweenpizzaer, kæmpe hit!



Så mangler vi bare Halloweenfesten i morgen på skolen, og så er der ikke mere Halloween for i år.
Smil fra Mia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...