søndag den 17. november 2013

1 dag tilbage - STEM, vil I ikke nok hjælpe !!

Så er der kun 1 dag tilbage at stemme i om hvem der skal vinde dette års CBB Talegaven 2013!!
I har måske læst mine indlæg HER og HER, hvis ikke så skynd jer at gøre det :)

Pt. ligger jeg med min blog/Klovnene på en 1. plads! Det krydser jeg fingre for bliver ved at holde stik!! Men for at det skal holde, skal vi bruge så MANGE stemmer som muligt!! STEM LIGE HER! Virker linket ikke, så kopier dette direkte ind i din browser: https://www.facebook.com/cbbmobil/app_169611263236538

For nylig besøgte Prinsesse Marie Sygehus Sønderjylland i Sønderborg, hvor Danske Hospitalsklovne endelig er kommet til. Se det fine indslag lige HER!
 
http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2013/11/12/150607.htm
 
STEM, DEL og STØT så er I verdensklasse!!

1 kommentar:

  1. Ja det var en super dag på vores afdeling. Vil dog sige at vi i rigtig mange år har haft en klovn. Hun gik dog på 'pension' og vi har nu været uden i 3 år mener jeg. Og vi har sådan manglet klovne elementet i vores afdeling. Og nu er der samlet penge ind til at oplære en ny klovn. Så hele klovnens oplærings periode har vi fornøjelsen af vores klovn og dennes mentor to gange i ugen. SÅ FEDT:::

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...