onsdag den 20. august 2014

CIFF Kids

Skolestarten tog lige mere over end jeg havde regnet med, så sommerferieindlæggene blev aldrig skrevet...

Men jeg vil nu altså fortælle jer om mit besøg på CIFF Kids. Jeg var inviteret derind af By Green Cotton, som står bag børmetøjsmærket Freds World.

Vi var lige ankommet til København to timer før jeg skulle være der. Så jeg tog straks et bad og begav mig så ud i verden, eller nærmere betegnet ud på Nørrebro. Vi bor normalt i DGI Byen når vi er i København, men denne gang boede vi i en super hyggelig privat lejlighed. Efter at have spurgt en del som havde hver deres bedste bud på hvordan jeg nemmest kom til Bellacenteret, gik jeg mod Forum, hvor jeg skulle med metroen. Her må godt grines, men jeg har ikke prøvet metroen i KBH før, såå skulle lige finde ud af det hele. Alt var på plads og metroen kørte, stoppede, kørte, stoppede og sådan blev det ved til jeg var forbi Amager Strand... der gik det så op for geniet her, at jeg var på den forkerte linie. Tilbage igen og så på den rigtige linie. Af i DR Byen og så med en anden linie derfra. Phew, fik jeg sagt det var den varmeste dag i hele sommeren? Så det kan godt være jeg var nyvasket i høje hæle og fint tøj, men da jeg endelig stod i Bellacenteret var jeg mega svedt og havde nærmest smidt det meste af mit tøj!

 
By Green Cotton serverede kajkager, som jo matcher tøjmærket, meeen jeg stod over i varmen!

Må dog sige, at de virkelig laver det fineste tøj !! Så fede detaljer, og i virkelig lækker kvalitet.

Jeg ved I hvert fald godt hvad August skal have, når tøjet rammer næste forår!

Bl.a. er jeg helt solgt i denne bluse


 Ja der var nu meget jeg var vild med!
 



Efter at have set resten af messen (og WOW der kommer meget lækkert skulle jeg hilse og sige!),
skulle jeg retur med metroen. Hvis jeg synes det havde været liiiidt bøvlet på vej derud, var det ingenting i forhold til på vej hjem. Der var propfyldt på perronen, og vi havde rundet de 32 grader. Metroen kom hurtigt, men dørerne kunne så ikke gå op, og der gik tyve min. før de åbnede. I DR Byen nåede jeg at skifte hurtigt, kom ind i toget, og så gik det også i stykker. 25 min. stod vi der som sild i en tønde i et megavarmt tog! Da jeg steg af i Forum, var jeg ret så ildelugtende tænker jeg, og i hvert fald vældig træt! De næste tre dage tog vi metroen i tide og utide uden et eneste problem :)
 
Tak for oplevelsen CIFF :)
Smil fra Mia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...