mandag den 15. december 2014

Rensdyrnæser + 2 GRATIS print til dig!

Juleferien nærmer sig, og vi har altid givet pædagogerne i vuggestuen/børnhaven en lille julehilsen, ligeledes til påske og sommer. Den tradition skal naturligvis føres med videre i skolen. Som lærer ved jeg, hvor lidt der skal til, for at man som lærer føler sig påskønnet.

Jeg har kigget på pinterest.com og fundet forskellige ideer, og så lavet mine egne versioner og printark.
                       

I år får de fem kvindelige voksne en pose hjemmelavet fodbadesalt med lavendelolie og en pose rensdyrnæser. De to mænd får en rensdyrøl og en pose rensdyrnæser.

Jeg har lavet omslag til både fodbadesalt og Rensdyrnæser, og fordi det er jul kan de indtil 24/12 hentes gratis på uniQrea.dk's facebookside. Og nu du er derinde, så må du naturligvis meget gerne like vores side :)

Fodbadesalt opskrift

2 dl. groft salt
½ dl. natron
10 dråber lavendelolie

Mixes godt sammen

Fyldes i glas el. som her i cellofanposer.

Omslaget klippes til efter de lysegrå streger, og det lille omslag bukkes omkring posen. Hæftes fast med en klips.

                         


Rensdyrnæser

I skal lige have en sød lille historie om posens indhold: Julemanden har otte rensdyr, som hver har et fint navn (se bagsiden af omslaget). De otte rensdyr har alle brune næser. Men det sidst tilkomne rensdyr hedder Rudolf, det rensdyr vi alle kender bedst. Han har som bekendt en rød næse :) 

Otte Maltersers
En rød peanut M&M

Fyldes i en cellofanpose

Omslaget klippes til efter de lysegrå streger, og det lille omslag bukkes omkring posen. Hæftes fast med en klips.


 
Følg mig på instagram under navnet @mammamiasverden


Glædelig jul til jer alle
Smil fra Mia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...