tirsdag den 1. februar 2011

And the award goes to... me!

Åh hvor har jeg dårlig samvittighed. Har fået en hel del awards her på det sidste, og jeg er bestemt glad for dem!! Det skal I vide! Men wellnessuge og fastelavns-blogtræf har fyldt så meget, at det ikke har været let af få plads til det. Men her kommer et samlet award-show, med mine helt egne regler ;-)

Jeg har fået disse tre awards fra forskellige piger rundt om i blogland! TUSIND TAK piger.

Queens og fucking everything!




Stylish blogger:


Cherry on top award!
Lidt om mig:
1. jeg er født i skyttens tegn
2. jeg elsker - elsker! gamle danske film
3. jeg synes man skal lege hele livet - det bliver man aldrig for gammel til
4. jeg har mistet alt for mange familiemedlemmer i en tidlig alder
5. jeg elsker at arrangere arrangementer
6. jeg har lavet mad hver dag i 10 år herhjemme, men elsker det stadig ikke
7. jeg er meget god til teknik, og er selvlært indenfor computer, kamera osv.
8. jeg elsker at samle - og samler sjældent helhjertet på noget!
 
Jeg sender ikke legene videre - tror snart alle har haft dem.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...