fredag den 11. februar 2011

Argg... for én i helvede...

Har været med August til hudlægen for at få tjekket ham for noget kløe... Da vi er færdige kører vi ned i Føtex og holder i parkeringskælderen. August skal bare lige have en bolle, fordi han var ved at være træt, så vidste han ville sove på vej hjem i bilen (uden frokost). Det tager 15 min. Da vi kommer ned har jeg fandme fået en parkeringsbøde på 590 kr. ! P-vagten har observeret os fra vi gik ud af bilen og 11 min. frem. 4 min. efter kom vi derned. Helt ærligt. Han kunne sku da lige have sagt "hey, husk p-skiven" istedet for at stå og lure og så gå derhen med det samme vi vendte os. For HELVEDE!!

Melder mig sku snart til en charity... nogen må da snart føle vi fortjener lidt godt!!

ARGGG!!

(vender lige tilbage senere - i bedre humør *s*)

4 kommentarer:

  1. Øv da også, det er da den dyreste bolle jeg længe har hørt om, men har tilgengæld hørt den der med p-vagten før og selv lige nået at afværge en bøde. Håber du får en god weekend.

    SvarSlet
  2. hej Mia

    tarvelige vagt.... og så lige op til en weekend :(
    ..... nu tror jeg det varer længe inden du glemmer at sætte p-skiven.....kører ikke selv bil men min bedre halvdel kører meget og parkerer meget.... efter en del bøder.... foærede vores drenge ham en elektonisk p-skive....vanvittig dyr men hurtigt "tjent" ind .....
    ....
    kh♥

    SvarSlet
  3. Glemte også P-skiven i tirsdags det er bare så sur røv..
    det er ikke særlig pænt de ikke lige siger noget, vi er da almindelige mennesker allesammen..
    håber du får en god weekend.
    KH Micha

    SvarSlet
  4. Jeg bor selv i Fredericia, og det er de mest emsige parkeringsvagter i DK!

    Heldigvis har jeg endnu ikke fået en bøde... (7-9-13)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...