lørdag den 26. februar 2011

Børneværelse #2

Anita har sendt mig billeder af lillepigens værelse. Hun skriver følgendene:

Farverne er meget pigede, men det kan jo altid laves om:-)


Kommoden under puslebordet er bare en gammel kommode, der stod i vores hus da vi overtog det, som jeg så har malet:-) Amagerhylden er fra den lokale genbrugsbutik, der så også har fået en klat maling.

Vimpelrækken på væggen har jeg hæklet i bomuldsgarn og kombineret med lidt stjerner i Rie Elise Larsen-papir.

Vimpelrækken i vinduet er fra bloggen Kreative Omgivelser.

Lillepigens værelse er mest af alt hjemmegjort - hendes værelse bliver tit forsøgsrum når vi skal teste ny inspiration fra alle de skønne blogs jeg læser med på:-)

Det skal lige siges, at hendes værelse er ret småt, så en stor del af legetøjet er i stuen i hendes legehjørne...


Kh Anita

Tak for de skønne billeder Anita. Vil du også have dit børneværelse her på bloggen, sender du bare en mail til mia.soerensen@hotmail.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...