søndag den 27. november 2011

Ho ho hooo

Fredag aften drog August, manden min samt vores gode venner og deres dejlige piger mod Gammel Havn. Vi skulle nemlig se selveste Julemanden og hans Julekone ankomme til byen.

De kom sejlende i havn, og med nisseoptog forrest, kørte de derfra i en gammel veteranbil op mod Rådhuspladsen, hvor de til sidst blev hejst op i en kæmpe kran. Efter at vi og de mange hundrede andre fremmødte havde talt ned fra 10 til 1, så tændte Julemanden alt julelyset i hele byen. Det var som altid utrolig smukt og en super god oplevelse.


Mine billeder blev ikke super gode i mørket, så I får lige et par af de officelle pix også:

Julemanden til Fredericia 251111

Julemanden til Fredericia 251111


2 kommentarer:

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...