søndag den 27. november 2011

Glædelig 1. søndag i advent

Årets adventsdekoration blev lavet med vinternaturen som inspiration. Forestiller mig en gåtur i skoven på en iskold vinterdag. Det smukke rådyr vandt jeg af Helle i hjerternes fest sidste år - den er så fin!

Peters Jul lyset fik vi da August var en lille bitte baby, og det må vel næsten betegnes som et evighedslys. Det er i år pyntet enkelt i mos (elsker bare mos og dets virkning) og med hvide detaljer.



Sidste års dekorationer så sådan her ud! (I får lige min kalenderdeko en anden dag, den er ikke lige blevet fotograferet, omend den er færdig!

Sidste år købte jeg denne, 2 andre mini nøddeknækkere og en stor i Magasin. Det var en del af juledekorationerne i Magasin. Den røde har været pakket ned i julekassen lige siden, synes den er så skøn. Sammen med de fantastiske Kähler juletræer, så synes jeg min hylde er noget så eventyrlig, men stadig på den enkle, rene måde, som jo er min stil.


I dag er vores Nisse flyttet ind, vi har spist risengrød, så risengrød på loftet, åbnet søndagspakker og pyntet det sidste op. Alt dette får I mere af se i morgen. I aften skal vi se Borgen og tænde adventsdekorationen.

GLÆDELIG 1. søndag i advent kære læsere!

1 kommentar:

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...