lørdag den 12. november 2011

** Så kan der købes lodder **

Så blev det den 12. november, og der er i dag præcis en måned, til min 30 års fødselsdag. Det betyder også, at der fra i dag, ja fra lige NU, kan købes lodder på klovneri bloggen !

Jeg håber, at I vil være med til at give de indlagte børn en sjovere jul og et endnu sjovere nytår. Et lod koster 50 kr. og der er ingen rabat ved køb af flere, tilgengæld så lover jeg jer, at hvert eneste lod går ubeskåret til Klovnene og dermed også til dine/mine/vores/andres børn!

Der er gevinster for over 8500 kr. i de 5 bunker - det er så flot af alle sponsorerne - TUSIND TAK endnu en gang!

klovneribloggen er der nøje instrukser om alt vedr. køb/betaling, I skal bare scrolle lidt ned på forsiden!

GOD købelyst til jer alle - husk på -
SAMMEN er vi STÆRKERE!!


2 kommentarer:

  1. Så er der købt lodder til et super godt formål
    Hilsen Gitte

    SvarSlet
  2. Hvor er det et godt projekt og jeg er meget glad for at kunne bidrage bare lige lidt. Jeg har tidligere givet 42 bøger - 2 til hver af de 21 hospitaler hvor der er hospitalsklovne. Det må gøre en kæmpe forskel for børn og forældre at få det glade besøg. Og det ved jeg at du selv ved alt om. Mange hilsner og tak fordi du sætter sådan et projekt i gang. Jeg blogger om det senere på ugen. kh Tina

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...