mandag den 20. december 2010

Nøddeknækkeren - fedt køb

Nå nu sidder jeg så her efter at have været i varmt skummende karbad. Shit jeg har været sat helt til vægs i dag. Trætheden overmandede mig fuldstændig. Men August og jeg har da både været på legebesøg ved en god veninde og hendes skønne døtre, lavet det sidste marcipan og set Lilleper en 4 gange vil jeg tro ;-)

Men i går var jeg med mine forældre i smilets by for at besøge min søde lillebror. Vi fik morgenkaffen ved ham og hans søde kæreste og derefter begav vi andre fire os på juleindkøb i byen. Åh det var hyggeligt - rigtig hyggeligt. Jeg elsker Århus og den gode stemning der er der. Vi var også i Magasin, som jeg mener alle bør se hver jul ;-) Dér købte jeg det skønneste jeg længe har købt! En nøddeknækker. Ja en stor én endda. Den er lige over en meter høj og jeg er fuldstændig som i FULDSTÆNDIG vild med den! Den koster 500 kr. men den var sat ned til 200 kr. Hvis det er noget for dig, så er det NU. For på de timer vi var der, var der stort set ingen tilbage da vi gik igen.


Uhm jeg er vild med den. Den står i vores køkken og passer på min gamle kuffert ved den store opslagstavle. Og jeg får sandelig 3 af de små på fredag også - for min brors kæreste arbejder i Magasin og har købt dem til mig.

Har du gjort et kup for nylig?

2 kommentarer:

  1. Åh hvor er den fin! Hvem der havde plads til den - og en Magasin i nærheden ;)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...