fredag den 17. december 2010

Den kreative pakkekalender - min tur!

I dag var det så endelig min tur til at åbne min pakke i den kreative pakkekalender. Min pakke var fra Sara, og den har ligget og nedstirret mig i en uge nu :-)

På billederne kan I se den overdådige pakkes kanon flotte indhold!! TUSIND TAK Sara, jeg er bare SÅ glad for det hele!!

1. Pakken var pakket smukt ind med bjælde og ponpon
2. Der var det sødeste kort med
3. En skøn pose med fine ophæng i
4. + 5. En kanon flot nålepude i skønne retrostoffer

1. De 3 fine ophæng var smukke svampe i hamaperler
2. En meget smuk retro flettet julestjerne
3. + 4. En vidunderlig taske i retrostoffer. Billedet yder den ikke retfærdighed - den er fuldstændig fantastisk!!
5. Retro stjernen på bagsiden!

WOW WOW WOW siger jeg bare! TAK igen !

6 kommentarer:

  1. Hold op en flot gave, men mange fine sager!

    .. og tak for tanken Mia, jeg er okay. Vi fik taget en fin afsked. Og tak for tippet om min gevinst! Herligt :-)

    SvarSlet
  2. Kan du overhovedet komme til for skønne gaver..?! Din heldige kartoffel ;)

    SvarSlet
  3. Tak for pudebetræk og perledimser :-) Det er rigtig fint!
    Jette / Kamma og Ko

    SvarSlet
  4. Sikke nogle lækre gaver - du er da vist en heldig kartoffel i øjeblikket ;o)

    SvarSlet
  5. Dejligt at du kunne lig dem, har været minst ligeså spændt som dig på hvad du ville sige til dem :)

    Glædelig jul din heldige kartoffel :)

    Kh Sara

    SvarSlet
  6. Det var dog en dejlig pakke!
    -Mette : )

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...