tirsdag den 14. december 2010

På tur med veterantog

I lørdags tog manden min, August og jeg til Vejle, hvor vi skulle køre med et vaskeægte veterantog. Vi kørte til Grejsdalen, hvor der var et lille julemarked.

Da vi kom til toget blev vi mødt at "retro-konduktører" i gammeldags tøj. Der købte vi billetter til sølle 50 kr. Det var også gamle tykke billetter - super fine.

Da vi kom ind i toget blev August dog lidt bekymret over det hele og beordrede "alle af toget nu". Men efter små fem minutter omklamrende sin fars hals, tøede han op og nød resten af turen.


Da vi kom frem til julemarkedet så vi julemanden. Uh det var spændende. August gik stolt hen til ham og fik en pebernød. Man kunne købe sit juletræ på pladsen og der var boder med mad/Drikke, julepynt, popcorn og lign. Det var bare SÅ hyggeligt. Ja lidt ærgeligt at sneen lige var forsvundet på en enkelt nat, så det var noget sjappet, men pyt. Dog syntes arrangørerne at det var synd, så de havde skaffet en snekanon, som sprøjtede sne over os - hyggeligt. Der var også bålsteder rundt omkring. Også rigtig hyggeligt.



Turen gik retur og vi havde alle tre nydt det i fulde drag!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...