torsdag den 23. december 2010

Morgenkommentar fra August

Kl. var 5 før August stod op i dag - wow for en dejlig nat, sove helt til 5!! Måske der alligevel er en gud et sted?

Nå men da havregrøden var indtaget, gaven fra julemanden var åbnet (og leget med) kiggede August på mig og sagde:

"mor - August vil ha' en lillebror"

Jeg kiggede lige en ekstra gang, spurgte lige om han ville gentage, og ja - han vil altså ha' en lillebror!

Hehe - var flad af grin. Det var første gang han sagde sådan noget. Det kommer sig helt sikkert af at han legede med nabodrengen i går, som har fået en lillebror, og vi den anden dag legede med hans gode veninde som har fået en lillesøster. Super sødt at han lige synes, det kunne være hyggeligt. Og så på lillejuleaften.


Ja det her billede kan vist godt tåle en gengivelse ovenpå den kommando ;-)

Kan I have en snerig og skøn lillejuleaften!

3 kommentarer:

  1. Godmorgen ;) Ja, så må I bare se at komme i gang... Hvor er han sød. Magnus siger også: "mor, når vi får en lillesøster..." Hmm, ved ikke lige hvor den kommer fra ;o)

    SvarSlet
  2. Haha ja den er også go' Therese :-)

    Det viste sig at han havde sagt det samme til sin far i går aftes - han er udspekuleret er han ;-)

    SvarSlet
  3. Hvor er han sød Mia!!!
    Min søn siger op ved lægen helt ud af det blå; jeg skal have en lillesøster. Vi kigger begge på ham og jeg siger; Er Christina gravid (fars kone) Nej, siger Rasmus; det er mor!
    hihi

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...