fredag den 9. marts 2012

Endnu flere headere

Jeg har på det seneste lavet en ny stak headere - og der er pt. åbent for bestillinger. I kan se alle dem jeg har lavet HER.

Min seneste er lavet for Frk. Ernst, som har den fineste haveblog ! Hun ønskede en sort header, det var første gang jeg prøvede det - men den blev præcis som hun ønskede det - og det er jo lige hvad jeg prøver at opfylde. Kig endelig forbi hende.




I dag er jeg hjemme med en syg August, og weekenden byder både på fødselsdag og barnedåb, så kryds lige for, at han er frisk ikke !


3 kommentarer:

  1. Hej Mia.

    Ja så vender jeg tilbage :) Vil rigtig gerne bestille en header ved dig. Skal vi mailes ved omkring det?

    Kh Gitte
    gustavsmor.blogspot.com gittesg@gmail.com

    SvarSlet
  2. Super flot header du har lavet....

    God bedring til August og god weekend..

    SvarSlet
  3. Et rigtigt flot stykke arbejde, er meget glad for den ;)
    Sus

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...