onsdag den 14. marts 2012

Retro Elefant Æg

I dag har jeg lavet lidt påskeæg til køkkenet i ægte retro stil. Da jeg var barn og ung lavede jeg en del af disse påskeæg, som nu pynter hos min mor og far. Men jeg har længe villet lave nogle nye, og solskinsvejret blev lige min anledning. De er dekoreret med retrostof, elefantstof og bånd fra SG.


Derudover har jeg lavet et lille stilleben med Karens huse, Liebefad, små keramik påskekyllinger og blomster min søde dreng i dag har plukket til mig.


Og så har jeg fået fine lysestager af... mig selv ;-) og vasen har fået en mini vimpel omkring sig.


Nu er grillen tændt, havemøblerne fundet frem - forår, hvor har jeg savnet dig !


6 kommentarer:

  1. Det da nogen rigtig fine øg du har fået lavet.

    Ja! det bliver så skønt med forår og sommer i sigte, det er lige det vi trænger til.

    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlet
  2. De er godt nok søde de æg, især det lyserøde er jeg vild med :-)

    SvarSlet
  3. Hold da op hvor er de fine. Kig ind til mig en af dagene, jeg har netop beklædt æg med silkepapir og sidder og klipper elefanterne ud i papir der skal limes på:-)

    SvarSlet
  4. de er godt nok flotte - herlift stof

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...