lørdag den 3. marts 2012

Over byens tage

Jeg elsker at se ud over byens tage. Her i byen har vi et kæmpe voldanlæg rundt om centrum, som på den enes side har den smukkeste strand. Jeg elsker at gå tur på volden. Her kan man se ud over hele byen, stranden, havnen og det smukke vandtårn (hvor vi havde reception til vores bryllup). Jeg synes voldene emmer af Danmarkshistorie og  for min mand og jeg er det et helt særligt sted, som altid vil minde os om en fortryllende dag.

Nå det var egentlig et sidespring ;-) For byens tage er meget betagende synes jeg, og derfor er jeg også så utrolig glad for min lille flok huse, som jeg har købt af Karen. Så skønne !!


10 kommentarer:

  1. Oh de er super søde de huse!

    SvarSlet
  2. De ser godt nok også skønne ud. Wauw!

    SvarSlet
  3. De er bare så fine de små huse.. Måske man selv skulle ud og save i noget pind..

    SvarSlet
  4. Dejligt billede af huse :o)

    SvarSlet
  5. Hej Mia
    Hvor er jeg glad for at de kan lide husene:)
    Rigtig god lørdag aften.

    SvarSlet
  6. De er virkelig fine. Mon man skulle finde ud af prisen på dem! :-)

    SvarSlet
  7. De er bare så fine, Karens huse...

    Jeg er også vild med at gå tur på volden. Det er ved at være nogle år siden sidste tur, men tidligere er jeg kommet der meget. Der er bare skønt!

    KH Tine

    SvarSlet
  8. De er simpelthen så fine de huse... Jeg kan mærke et behov komme snigende...

    ;)

    SvarSlet
  9. Sikke nogle små fine huse i skønne farver ;-)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...