fredag den 21. maj 2010

Skønt med skønt på!!!

Ja sådan har dagen simpelthen været!! Uhm elsker sådanne dage.

I morges skulle jeg ind til et møde og derefter brugte jeg (alt for mange) penge - PÅ MIG SELV !! Ja det er nærmest et sjældent syn, for efter jeg har fået barn, synes jeg at jeg bruger alle mine penge på, at han skal have alt det lækre og skønne :) Men i dag var det min tur til at blive forkælet.

Jeg fik købt løbetøj (bluse og bukser) og nye løbesko - SÅ FEDT! Derudover fik jeg købt en skøn sommerkjole, leggins og fine øreringe dertil :)




Da jeg kom hjem, havde min mand sandelig taget tidligt fri fra arbejde - wehuu! Så vi fik lige snakket lidt, før jeg skulle ud og løbe med min kusine. Det blev til 5 km. på 35 min. i skoven og varmen - og det var så fedt. Det skal lige siges, at jeg kun har løbet i 1½ måned - så jeg er ret stolt af det allerede ok pæne resultat.

Da jeg så kom hjem havde min mand hentet skønne August og sandelig om ikke hans bedste veninde Sofie og hendes far (vores gode venner) var på besøg. Inviterede dem på grill og hygge, så moderen kom fluks over til os. Børnene jublede i haven og selvom det var med en klump i halsen, da August stod øverst oppe på rutchebanen og med hænderne ud i vejret, råbende se muaaar, så var jeg alligevel stolt af ham, for wow hvor er han da sej, at han tør og kan glæde sig over, at han kan noget nyt og spændende.


August skulle i bad (var efterhånden pænt smurt ind i sand og hygge). Sofie sad sammen med min mand og hyggede ved siden af - og de havde en fest. Altså sådan en vi-griner-så-højt-vi-kan-og-vi-elsker-det-FEST.



Nu er de taget hjem, August er tæt på at sove, og jeg er egentlig også ved at være træt.

Men mums - sådanne dage kan man aldrig få nok af!

Mange sommersmil fra Mia

3 kommentarer:

  1. Hej Mia- faldt lige over din blog, og så så jeg lige jeres fine badeværelsefliser, hehe. Vi er ved og bygge hus, og jeg synes jeres fliser er ret pæne. SÅ hvor er de købt henne!?!? :-)

    SvarSlet
  2. Hejsa :)

    Hihi - ja det er de mærkeligste ting man kan støde på herinde i blogland :)

    Vi valgte dem ved Interbyg, men min mand vil se om han kan finde ud af hvad de hedder - dog når vi det ikke i dag :)

    Men vi skriver her til dig, når vi finder ud af det :-)

    Det er super spændende at bygge hus, omend også hårdt til tider (specielt når haven skal anlægges *ss*)

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  3. okay, tak for det midlertidige svar.
    Ja, det var lidt spøjst, at jeg lige spottede jeres fliser 'g*

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...