tirsdag den 3. januar 2012

Nytår også på bloggen...

Når man nu bare ligger her og ikke kan sige meget, så kan man jo altid lege med udseendet på sin blog.

Jeg er blevet inspireret af Denise, som har den mest fantastiske blog ! Jeg elsker at lege med bloggen, så hvem ved - lige om lidt er udseendet måske helt anderledes igen!

I får lige lidt billeder af vores nytårsaften. Der blev skudt knaldperler af i massevis, set på fyrværkeriet indefra og spist dejlig mad. Alt i alt en stille men  rigtig dejlig aften.


5 kommentarer:

  1. Jeg kan godt lide det nye look :-) Rigtig godt nytår og god bedring til dig :-)

    SvarSlet
  2. hvor ser det hyggeligt.
    Jeg elsker også at lege med bloggens udseende alt efter humør.

    SvarSlet
  3. Du er ret ferm til det med blog design:) Har du mon modtaget præmien i min Give Away?!

    SvarSlet
  4. Feels like home! :-) Haha

    Ser godt ud! Undrede mig over det strømmede med besøgende netop fra din side - så jeg kiggede lige forbi, og se så! Det var jo DERFOR! :-)

    Håber I har haft en dejlig start på året :-)

    SvarSlet
  5. Åh Denise - jeg håber det er okay ! Jeg er SÅ vild med din side... meeen passer måske ikke helt til min blog, så måske det ikke er så længe den ser sådan ud alligevel :D

    Hvordan ser du at der sker meget trafik fra min side... jeg kan nemlig ikke hitte ud af det i status ;-)

    Smil fra Mia

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...