lørdag den 28. januar 2012

Snemeditation

I går da vi vågnede var det jo til synet af sne overalt. Så hyggeligt ! August kunne slet ikke koncentrere sig om at spise morgenmad, han ville bare ud. Skønt.

Jeg havde en aftale med min 5. klasse om at vi skulle på lykke-gåtur i dag i kristendom. Emnet pt. er nemlig lykke og hvilke ritualer, der kan give lykke. Jeg havde derfor besluttet vi skulle ned til stranden, som ligger 5 min. gang fra skolen, og meditere.

Vi trodsede sneen, og tog på en smuk gåtur ned til stranden. Her lavede vi forskellige meditationsøvelser, omend jeg indrømmer, at ungerne havde lidt svært ved at koncentrere sig om roen, når nu sneboldkampene trækkede :-) Men hyggeligt det var det altså.


Da jeg kom hjem efter en god dag på jobbet, havde min kære mand købt denne skønne buket til mig, ja han havde også købt til min mor og hans egen mor. Hvor sød er han lige :-)


Her til sidst skal I lige se, hvad jeg skriblede med til lærermødet den anden dag. Det var et super spændende møde, men jeg lytter altså bedst, med en blyant i hånden :-) Fotograferet om aftenen med mobilen, derfor den ringe kvalitet ;-)


I dag skal vi med gode venner på kælketur og efterfølgende spise aftensmad sammen. Så hyggeligt. Kan I have en skøn dag derude.

2 kommentarer:

  1. skøn landskab dækket af sne. Elsker tulipanerne.

    SvarSlet
  2. Sikke dog et smukt landskab! Smut ind forbi min blog og deltag i min give away. Måske bliver du den heldige vinder af skønne sager til køkkenet fra Rie Elise Larsen. diary.dk
    Kh Kamilla :)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...