torsdag den 5. januar 2012

Suttekæder til salg

Så har svigermor igen været kreativ med en hæklenål, og vi har nu nye suttekæder i shoppen! Vi har haft hæklede suttekæder i shoppen siden vi åbnede for 4½ år siden, og de har altid været en stor succes. Det er der nu ikke noget at sige til, for jeg synes hende svigermor har fuldstændig styr på favekombinationer, knapper og funktion. De overholder naturligvis sikkerhedskravene !



Er du faldet for én, kan de købes for 75 kr. stk. dog koster den røde og den grønne 85 kr. pga. lukkeknappen, som er noget dyrere.

Du kan købe dem lige her: http://www.uniqrea.dk/
Eller alternativt bestille en ved mig på mia.soerensen@hotmail.com

Status herhjemme er at jeg nu har fået kold lungebetændelse og virus på stemmebåndet. Godt nok ikke verdens bedste start på det nye år !!

1 kommentar:

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...