mandag den 7. maj 2012

OL i London 2012

Om mindre end 100 dage begynder OL i London.

I juni 2004 var min mand og jeg i London på en rigtig skøn ferie. Som det ofte er i storbyerne, så var der pludselig et stort arrangement. Vi anede ikke hvad det var, men fandt hurtigt ud af, at det var den olympiske fakkel, som kom til byen i anledningen af, at London havde fået værtsskabet til OL i 2012. Jeg filmede det med mit gode gamle kamera, og her 8 år efter, ja så kommer det sørme til sin ret :) Det er uden lyd, men I kan nok fornemme stemningen og ikke mindst se faklen :)


Jeg glæder mig til OL - elsker stemningen under OL og følger det altid, og de faste følgere vil vide, at jeg elsker at følge sport - gerne live, men ellers i tv. Den stemning et sportsarrangement kan skabe er unik!


McDonald's fejrer OL i London ved at arrangere "Champions of Play".

"Champions of Play" er en konkurrence, hvor McDonald's søger en Junior Reporter, som med en voksen skal til OL byen og lave en "dagbogs-pressemeddelse". Derudover får vinderen mulighed for at møde de danske OL deltagere, besøge den største McDonald's i verden.

Børn i alderen 6-14 år kan deltage i denne enestående konkurrence, hvor der er oplevelser som vinderen vil huske hele livet – og mor/far er så heldige at komme med (1 voksen).

OL kom an - jeg glæder mig!



Dette er et sponsoreret indlæg - ord og meninger er mine egne!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...