onsdag den 2. maj 2012

Patchwork Bolde

Jeg har jo lagt en hel del ned de sidste par uger. Det er dæleme en svær tid, men det går fremad. Jeg tænker stadig en hel del og så er jeg træt som et alderdomshjem !! Men i pauserne i sengen, har jeg lavet mine første to patchworkbolde nogensinde.

Den lille var den første og er lavet ud af 5 cm. femkanter, rigtig sød til små nyfødte, den store er lavet af 7 cm. femkanter, og er vel den almindelige størrelse, vil jeg tro.

De er blevet så fine, og jeg skal klart lave mange flere !






Boldene er fyldt med pudefyld og har en rangle i hver.

Kig i øvrigt forbi min lille nye shop her på siden - måske er der noget der frister.

6 kommentarer:

  1. de er blevet rigtig fine, jeg er også lige blevet færdig med min første bold og pigerne er hel vild med den, fordi de kan få godt fat i den, kig forbi så kan du se den.

    SvarSlet
  2. Så fine de er... Jeg er lige blevet færdig med min første hund i patchwork, det bliver vist heller ikke den sidste ;-)

    SvarSlet
  3. Jeg er her til morgen gået igang med min første bold :) Hvis den bliver bare halvt så fin som dine, så bliver jeg ganske tilfreds :)

    SvarSlet
  4. Hvor er de søde og ja! man bliver bidt af det, når først man kommer igang.

    Håber snart du er frisk igen..

    Knus Susi

    SvarSlet
  5. hvor er de fine, det er noget af det jeg ikke kommer til at lave, jeg har ikke tålmodighed til sådan noget, men søde er de

    SvarSlet
  6. Så fine bolde. Fin idé til at alle stof rester der ude i verden kan samles!

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...