mandag den 18. februar 2013

På ski

Uhm vi vendte i går hjem fra vores første skiferie sammen alle tre. Augusts første tur, min tredje og min mands nr. mange! Vi var sammen med mine svigerforældre og min svoger i Østrig, nærmere betegnet Kappl. Dét var bare et fantastisk sted - kan klart anbefales!

August var på skiskole de første fire dage og jeg var de første tre dage. Det er nemlig ni år siden jeg sidst var på ski. Jeg må indrømme, jeg synes det er svært at lære at stå på ski som 31 årig, men jeg gav det et forsøg, og blev til sidst rimelig sikker i det, men kun på de små blå bakker. Målet var heller ikke at blive super til at stå på ski, det var at have det sjovt og være på en aktiv ferie sammen! Og de mål blev i den grad opfyldt! For ja, nu har vi haft tre hårde år herhjemme, og selvom der ikke er en ende på ret meget af det endnu, så er August mere rask, og det betyder, at vi nu VIL have det sjovt sammen. Vi vil udleve nogle af vores drømme, det fortjener vi! Nu er den første indfriet, og det er helt sikkert vi fremover skal på skiferie sammen!

August nød at være på skiferie og blev bedre og bedre på skiene hver dag. Så fedt at se. Kappl hvor vi boede var sindsygt børnevenligt, og havde samtidig virkelig gode piste til de erfarne, så jeg tror vi kommer til at rejse dertil mange gange. Vi kørte om aftenen kl. 20 og var fremme næste morgen. Det betød af August sov hele natten, i den nyindkøbte autostol, der kunne lægges noget ned. Perfekt måde at tage på ferie på. Så hvis andre drømmer om skiferie,men er nybegyndere og med børn, så går mine varmeste anbefalinger til dette sted.




2 kommentarer:

  1. Åh, ja. Ski er skønt.
    Jeg lærte det først i en alder af 24 år, det var svært. Men det er en skøn form for familieferie.

    Velkommen hjem!
    Hilsen Kirsten

    SvarSlet
  2. Det ser dejligt ud :) Det er desværre alt for længe siden jeg sidst var på ski, men glæder mig til vores unger bliver større - så skal vi af sted igen :)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...