tirsdag den 16. juli 2013

Bord dæk dig - Sommeraften

I går havde vi dejlige venner på besøg til en omgang grill. Vi troede vi skulle sidde udenfor, men ak... endnu engang viste sommervejret tænder, og vi måtte sidde indenfor, men pyt, vi dækkede sommerligt op istedet.


August og jeg havde en hyggedag sammen og tog på stranden for at samle blomster, tang, grene, sand, muslinger og sten, som skulle bruges til bordet.


Vi dækkede bordet sammen, så alt er sat som August og jeg var enige om - super hyggeligt projekt.


Jeg har efterhånden lært, at lidt men godt reglen også gælder de fleste borde! I starten synes jeg det er lidt bart, men så snart alle fade, skåle m.m. bæres ind, ja så fylder det jo en del, så lidt men godt! Det dur hver gang!


Menuen stod som altid på tavlen :)

 
Denne måneds Idé/DIY:



TIP: Lavendler fra haven bundet på en gren fra stranden giver et super fin og enkelt udtryk. En sød måde at få lidt farver ind på.


Bogen "Hvad finder jeg på stranden" var oplagt på bordet og giver anledning til samtale, om de muslinger m.m. der ligger på bordet.



 Bugrere med alt hvad dertil hører - lækkert!



Desserten var hjemmebagt vandbakkelse med is og friskplukkede jordbær fra haven! MUMS!

 
Det var mit bud på et indendørs sommerbord!
 
Smil fra Mia

1 kommentar:

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...