søndag den 1. september 2013

Efterår = flyverdragt (og rabat til mine læsere!)

Så blev det den 1. september, og dermed siger kalenderen officielt "efterår". Jeg elsker egentlig alle årstiderne på hver deres måde, men jeg synes virkelig også efteråret er helt særlig på mange måder. Okay det bliver koldere, men farverne i efteråret er så ualmindelig smukke, de glæder mit øje og mit sind.

Efterår er også lig med flyerdragt til August her i huset. Vi har indtil nu mest haft Småfolk, men sidste år syntes vi han var blevet for stor til at have en æbledragt, så sidste år fik vi Lego skitøj til ham og havde så en billigere flyverdragt. Den holdt dog kun lige knap sæsonen ud, og har nu huller mange steder. Så i år skulle vi finde en ny til ham. Derfor var det jo super fedt, at Reima tilbød os at teste deres nye model "Reimatec Flyverdragt Nat".



Første indtryk af flyverdragten er super lækkert. Man kan mærke den har en høj kvalitet, er lækker at røre ved og behagelig at have på.



Alle sømme er tapet og flyverdragten har en justerbar talje, hvilket jeg synes er SUPER smart! Flyverdragten har desuden to lynlåslommer og refleksdetaljer samt en aftagelig hætte. Den har desuden et vandsøjle på hele 10000, og er dermed i kategorien "Ekstremt holdbar 50000". Flyverdragten har Reima® Play Layers®-trykknapper, som giver mulighed for at fastgøre mellemlagstøj til overtøjet, hvilket også er vældig smart synes jeg!

August er bidt af en gal bold, så flyverdragten skulle lige testes med hans nye fodbold, som han fik til træning.

 


Jeg glæder mig til at tage flyverdragten i brug, den er top lækker, og jeg vil klart anbefale den til andre også.



Jeg kan også glæde mine søde læsere med 10% i webshoppen, I skal blot bruge denne kode: MS1-3Z84-MCYZ-8HHF

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...