lørdag den 31. august 2013

Bord dæk dig - i det fri

Denne måned bød ikke på mange gæster pga. nyt job og en spæd graviditet, der sugede al liv og energi ud af mig.

Men dette fine udendørsbord blev det da til, dog fik jeg ikke taget andet end et par billeder, og ikke nogle hvor bordet stod helt færdigt.

Måske jeg sætter et nyt bord ind næste år, men indtil da, får I dette :)



En fin sommerbuket, som jeg havde fået, den kunne dog også sagtens bestå af grøftekantsblomster, som man finder på en dejlig gåtur.



Dugen var min elskede lilla Marimekkodug, som kun passer til det runde havebord, og derfor ikke er på så tid, men den er SÅ fin sammen med havens grønne nuancer.

Servietter med lilla prikker, glas til kølig hvidvin og mad på grillen - uhmm det er en hyggelig sommeraften på terrassen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...