torsdag den 19. december 2013

Julekort anno 2013

Som de faste følgere jo nok ved, så tager jeg hvert år et julefoto af August. Jeg bruger lang tid på at få den rigtige idé og mavefølelse, og tager aldrig billedet før begge dele er ligesom jeg ønsker det! I kan læse om mine tidligere julekort HER, HER og HER. I år var jeg sikker på at temaet skulle være noget med stjerner og farven hvid.

Det kom der det nedenstående resultat ud af. Jeg synes det blev rigtig hyggeligt, og det er jo altid svært at vælge mellem billederne, men det der blev valgt stemte både mand og barn for. Her ser man August som man ser ham hver dag, og det er jo også ret vigtigt på et julekort, såvel som alle andre billeder. Nuvel, perfektionisten i mig ser fejl på tæppet, opstillingen og lyset, meeen nu er jeg jo også bare en glad amatør, så jeg må nok være tilfreds trods alt.

Stjernerne er hjemmefoldede, og den store er lavet af 2 m. papir, så den er virkelig stor.

 
Her er for de andre år:
 
2012, det mest fantastiske billede synes jeg selv!!


2011
 
 
2010

 
2009

 
2008



Tager I også selv billederne til jeres julekort?
 
Smil fra Mia

2 kommentarer:

  1. Ja, jeg tager selv julefotoet. De første år var lettest, der var der kun et barn. Nu skal jeg have tre banditter til at se skønne ud på samme tid. Jeg vil gerne undgå at det bliver for opstillet, så mine er fotograferet en eftermiddag hvor de alle var i godt humør - billedet blev kanon godt selvom de overhovedet ikke matcher hinanden :-)

    SvarSlet
  2. Sikke fantastiske billeder ;-)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...