onsdag den 2. december 2015

2. december i Nisserne fra Nissebo

Send mig en mail på mia.soerensen@hotmail.com, hvis du ønsker at købe en pdffil til eget brug. Hæftet koster 50 kr. 

Jeg har hygget mig med at lave en læs-let/læs-selv decemberhistorie på 24 kapitler til August.

Her er kapitel 2!





Respekter venligst copyright - den må ikke printes og bruges andre steder end privat! Skulle I have lyst at bruge den i ex. en klasse, henvend jer da til mig!

OBS! Hæftet er først fotograferet efter August havde set det igennem, hvorfor siderne ikke er helt fine og glatte længere ;-) Men pyt!

God fornøjelse!

Smil fra Mia

 

3 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Hej Mia jeg vil meget gerne læse den med min kl. som er en special klasse.
    Er det muligt at få et print
    Vh Louise

    SvarSlet
  3. Hej Mia
    Er det muligt at få en kopi af de 24 afsnit, som jeg skal bruge til de store børn i børnehaven
    Mvh. Jane Berg

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...