tirsdag den 15. december 2015

Darth Wader invasion (sponsoreret)

Jer der har fulgt med længe ved jo, at vi elsker temafester og udklædninger herhjemme!

Vi har et skab fyldt med udklædningstøj, og jeg har et skab fyldt med festsager til nærmest hvilken som helst fest! Har jeg det ikke, laver jeg det!

I Disneyland købte vi en Jedikappe til August i julegave, da han optrådte på en stor scene som Jedi. Der kæmpede han imod selveste Darth Wader! 



Derfor var det helt oplagt, at kigge efter et Darth Wader kostume til ham også. Fornylig opdagede jeg temafestshoppen Funidelia! De har et kæmpe udvalg af udklædningstøj og accessories til temafester. Lige en side for mig! Og her fandt jeg også Darth Wader kostumet! 
 
Min mand blev helt jaloux, og ville også have et sæt! Så nu får begge et sæt i julegave! Min mand har dog luret hans allerede, blev nærmest bange for ham! Hold nu op det er et scary sæt med fede detaljer!





Kig forbi Funidelia, hvis du mangler noget til den fedeste temafest!

Smil fra Mia 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...